wtorek, 1 grudnia 2015

Mam pierwszy tysiąc.

Witam wszystkich,

Hura, Hura 

oglądalność mojego bloga przekroczyła dzisiaj pierwszy tysiąc. 

Liczba odwiedzin ciagle rośnie. 

Mój blog ma zaledwie miesiąc i dopiero się "rodzi" jest jeszcze w powijakach:):):), 

wiele jeszcze w nim brakuje, wszystkiego się uczę (niekiedy na nauke brakuje mi czasu).

Ale dziś świętuję swój pierwszy malutki sukcesik.

Myślę, że to nie koniec a wręcz przeciwnie dobry początek...

Wasza aktywność na moim blogu jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ to co robię chyba się podoba. 

Czekajcie na kolejne propozycje, które będą już wkrótce.

Zapraszam do nowo powstałej kategorii "Propozycje prac dla młodszych dzieci".
Zobaczcie co ciekawego można wykonać z dziećmi na lekcjach oraz w domu z rodziną.




Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz